Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Sekretariat

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Sekretariat

Godziny otwarcia sekretariatu:

poniedziałek-piątek, godz. 09.00-14.00

Dane kontaktowe:

 

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną prosimy o załatwianie spraw w sekretariacie IAiSP UJ w systemie zdalnym (telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub korespondencyjnie).

W wyjątkowych przypadkach, wymagających bezpośredniej obecności, prosimy o zgłaszanie wizyty w IAiSP co najmniej na dwa dni przed planowaną datą przybycia do IAiSP za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.

Przy okazji wizyty w budynku IAiSP prosimy o zachowanie dystansu społecznego, zakrycie ust i nosa, dezynfekcję rąk oraz o przyniesienie własnego długopisu. Każda osoba przybywająca do budynku IAiSP będzie także zobowiązana do wpisu w rejestrze osób odwiedzających Instytut.

Studenci, którzy nie uzgodnią wcześniej terminu wizyty w IAiSP przez formularz internetowy, nie zostaną przyjęci.

Justyna Pękała

email: justyna.pekala@uj.edu.pl

Obsługa studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku: amerykanistyka i I rok II stopnia na kierunku amerykanistyka oraz koordynowanie programu MOST.

Zuzanna Roszka-Żukowska

email: zuzanna.roszka@uj.edu.pl, tel.: 505 132 881

Obsługa administracyjna projektów badawczych i grantów.

Dominika Skóra

email: dominika.skora@uj.edu.pl

Obsługa studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku: latynoamerykanistyka, migracje międzynarodowe i studiów II stopnia na kierunku: migracje międzynarodowe oraz II rok II stopnia na kierunku: amerykanistyka, a także koordynowanie programu MOST.

Maciej Smółka (wz. Iwony Hodur)

email: maciek.smolka@uj.edu.pl

Obsługa studiów transatlantyckich: MA in Transatlantic Studies.

Agnieszka Steczko

email: agnieszka.steczko@uj.edu.pl

Obsługa spraw związanych z działalnością Instytutu oraz obsługa spraw pracowniczych.

Monika Wyroba

email: monika.wyroba@uj.edu.pl

Administrowanie strony internetowej Instytutu oraz profili społecznościowych (facebook, instagram), administrowanie obsługą działań promocyjnych i reklamowych Instytutu oraz przygotowywanie planów zajęć.